Feestdagen - Reisverslag uit Peking, China van Rieko Zande - WaarBenJij.nu Feestdagen - Reisverslag uit Peking, China van Rieko Zande - WaarBenJij.nu

Feestdagen

Door: Rieko van der Zande

Blijf op de hoogte en volg Rieko

05 Januari 2012 | China, Peking

Zo!!! ik heb de feest dagen weer overleefd!!
vaak uit eten en veel party's. Met kerst hebben ik en een vriend een groep chinezen uitgenodigd voor een dineer. Naar afloop zijn wij naar een disco gegaan. In de middag ben ik met de vrijwilligers uit eten gegaan en naar afloop kerstliederen gezongen.

Tijdens oud en nieuwe ben ik eerst naar de school van mijn vriend gegaan, om het daar te vieren met studenten. Daarnaar had ik een uitnodiging van mijn school om te dineren met mijn collega's. Hier ben ik op tijd weg gegaan omdat ik een uitnodiging had van een vriend. Dus heb ik mij klaar gemaakt en ben naar mijn vriend gegaan. Dit was erg gezellig.
Nieuw jaars dag, had ik een verjaardag van een goede Chinese vriend. Zoals je leest bijna elke dag een andere feest, waar ik naar toe moet.

Momenteel doe ik het weer rustig aan en ben mijzelf aan het voorbereiden voor mijn rondreis. Ik vertrek over een paar dagen naar Lanzhou. Vandaar ga ik naar Chengdu, Kunming, Xishaungbanna, Kunming, Guilin en op het einde naar Haungshan.

Ik vermaak mijzelf goed hier in China, Ik zal proberen tijdens mijn reis een update te sturen van mijn rondreis.

Verslag uit: China, Peking

Sporten?

10 November 2011

Sorry Sorry
Rieko

Welkom op mijn site. Ik ga naar China om daar vrijwilligerswerk te doen. Daar ga ik lesgeven in Engels aan leerlingen van 13 t/m 18 jaar. Ik zie er naar uit om mensen met een andere cultuur te ontmoeten.

Actief sinds 29 Juni 2011
Totaal aantal bezoekers 20974