4 dagen - Reisverslag uit Nanjing, China van Rieko Zande - WaarBenJij.nu 4 dagen - Reisverslag uit Nanjing, China van Rieko Zande - WaarBenJij.nu

4 dagen

Door: Rieko van der Zande

Blijf op de hoogte en volg Rieko

23 Augustus 2011 | China, Nanjing

Op dit moment zit ik in Nanjing. Ik ben zondag aangekomen en ik ben ingecheckt in een 4 sterren hotel. Lekker al die luxe. Ik heb een kamer op de elfde verdieping. Dit is tamelijk laag in China, maar gelukkig is er een lift.
Ik ga nu naar de Amity Printing afdeling, dit is de grootste bijbel-maker ter wereld. Morgen ga ik iets van een museum bezoeken en over 2 dagen ga ik naar de Gansu provincie.

  • 23 Augustus 2011 - 19:37

    Reijer En Marijke:

    Leuk joh!

    Veel plezier, ben benieuwd hoe die grootste bijbelmaker zal zijn. Krijg je dan ook een rondleiding?
    In de Ganso province gaan je over 2 dagen beginnen met lesgeven?
    Veel plezier nog in Nanjing!
    Groetjes, Reijer en Marijke

  • 24 Augustus 2011 - 05:08

    Rieko Van Der Zande:

    Ja het is vrij groot en heb een rondleiding gehad.
    ik begin volgende week of week er op met les geven.

  • 25 Augustus 2011 - 17:43

    Hielkje En BD:

    Hey Rieks, hoe is het daar? vermaak je je een beetje? de foto's zien er leuk uit! Echt anders dan hier lijkt ons zo. Hoe was het met de bijbelmakers?
    groetjes
    Hielkje en BD!

  • 27 Augustus 2011 - 14:54

    Iris:

    Hé Rieko, fijn om wat van je ervaringen te lezen! Ben je ondertussen in de Gansu provincie; hoe is het daar?
    Leuke foto's trouwens, nogal wat anders dan hier in de provincie :-) Succes met alles en veel plezier!
    Groeten van Iris.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Nanjing

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2012

Begonnen met les geven

08 Februari 2012

Terug in JiuQuan ()

05 Januari 2012

Feestdagen

24 November 2011

Sporten?

10 November 2011

Sorry Sorry
Rieko

Welkom op mijn site. Ik ga naar China om daar vrijwilligerswerk te doen. Daar ga ik lesgeven in Engels aan leerlingen van 13 t/m 18 jaar. Ik zie er naar uit om mensen met een andere cultuur te ontmoeten.

Actief sinds 29 Juni 2011
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 21039

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2011 - 15 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: