Eerste week - Reisverslag uit Yangzhou, China van Rieko Zande - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Yangzhou, China van Rieko Zande - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Rieko van der Zande

Blijf op de hoogte en volg Rieko

11 Augustus 2011 | China, Yangzhou

Eey,

Ik ben begonnen met mijn training.
Heb vandaag mij eerst engelsles gegeven in china.
Het ging vrij goed, maar er is nog ruimte voor verbetering.
Ik zal deze week ook nog foto's maken van mijn school waar ik training krijg.
En zal nu nog een paar foto's van Nanjing plaatsen.

Ik heb gisteren een laptop gekocht.
HP Pavilion G4 series met een I5 core en windows 7 in het chinees.

Als iemand nog weet hoe ik de taal kan veranderen van mijn laptop, email mij even.
Weet iemand een goed programma hoe ik mijn foto's kleiner kan maken? (ik heb foto's van 6 mb, maar mag niet groter zijn als 4 mb?

Groetjes rieko

  • 11 Augustus 2011 - 06:50

    Frank De Vries:

    Joo Rieks,

    ziet er leuk uit, vette laptop jah:)

    taal wijzigen zou te doen moeten zijn als je een multilanguage windows versie hebt gekocht..., je kan dit aanpassen bij configuratiescherm > klok taal en regio en dan bij "taal van gebruikersinterface wijzigen"

  • 11 Augustus 2011 - 08:35

    Mama En Papa:

    de foto.s zijn mooi.
    wat een andere omgeving dan hier.
    fijn dat je eerste les niet tegen viel
    succes met je verdere voorbereidingen.
    liefs pap enmam

  • 11 Augustus 2011 - 21:04

    Igor & Nikia:

    Hoi Rieko,

    Goed te horen dat je heelhuids bent aangekomen. Succes met de training en het uitdokteren van je computer. Laat hem maar mooi op chinees staan, dat moet je toch leren ;-)
    Wij stappen over ene paar uur op het vliegtuig richting ZA, dus de komende weken geen reacties van ons. In september halen we al je verhalen weer in.

    @Igor: Het doet me deugd dat je een Microsoft tools aan het promoten bent voor een stukje resize functionaliteit :-P

  • 14 Augustus 2011 - 14:00

    Rieko Van Der Zande:

    foto's staan er op ;)

  • 17 Augustus 2011 - 15:31

    Marco Van Den Akker:

    Hee Rieko

    Tof dat je nu al voor de klas staat man.
    Komt allemaal wel goed daar
    Maak maar veel foto's als je gaat klimmen:P

    Groeten Marco

  • 22 Augustus 2011 - 19:05

    Reijer En Marijke:

    Heey Rieko,

    Leuke foto's allemaal! (je mag wel wat vrolijker kijken) ;)
    Hoe is het ondertussen? Zijn er al wat verbeteringen in je Engelse les?

    Fijn dat je nu je eigen laptop hebt en op al je vragen heb je al een antwoord gekregen zie ik. Hoe vloeiend is je chinees ondertussen?

    Groetjes

  • 23 Augustus 2011 - 05:03

    Rieko Van Der Zande:

    Ja klopt op mijn vragen heb ik antwoord gekregen.
    ik begin volgende week met les geven, dus dan kan ik werken op verbeteringen.
    zit momenteel in Nanjing, ga overmorgen richting de school.
    Chinees leren gaat goed, ik kan de nummer begrijpen en kan vragen hoe duur iets is. Soms begrijp ik het onderwerp. maar er is nog een lange weg te gaan.

    groetjes Rieko

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Yangzhou

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2012

Begonnen met les geven

08 Februari 2012

Terug in JiuQuan ()

05 Januari 2012

Feestdagen

24 November 2011

Sporten?

10 November 2011

Sorry Sorry
Rieko

Welkom op mijn site. Ik ga naar China om daar vrijwilligerswerk te doen. Daar ga ik lesgeven in Engels aan leerlingen van 13 t/m 18 jaar. Ik zie er naar uit om mensen met een andere cultuur te ontmoeten.

Actief sinds 29 Juni 2011
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 21018

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2011 - 15 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: